Επιστροφές Προϊόντων

Επιστροφή λανθασμένου προϊόντος

  • Σε περίπτωση που το προϊόν που σας παραδoθεί είναι λανθασμένο (δηλαδή δεν είναι το προϊόν της παραγγελίας σας) μπορείτε να το επιστρέψετε πίσω σε εμάς, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, στην ανωτέρω αναγραφόμενη  διεύθυνση. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την εμάς αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
  • Η επιστροφή λανθασμένου προϊόντος γίνεται δεκτή μόνο και εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει ανοιχτεί ή αποσφραγισθεί, δεν είναι λερωμένη ή αλλοιωμένη, ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του.

Εμείς, αφού παραλάβουμε το προϊόν και πιστοποιήσουμε ότι όντως είναι λανθασμένο, θα προχωρήσουμε στην επιστροφή του αντιτίμου, με βάση τον τρόπο επιστροφής που θα έχουμε συνεννοηθεί, συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων αποστολής που εμείς θα πληρώναμε για να στείλουμε το προϊόν.

Επιστροφές προϊόντων που δεν πληρούν τους παραπάνω όρους δεν θα γίνονται δεκτές.

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

  • Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, ισχύουν τα ακόλουθα....
  • Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.
  • Ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την Εταιρεία και η Εταιρεία βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.

Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί  άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την Εταιρία ή που έχει οριστεί από την επικοινωνία του πελάτη με την εταιρεία.

Πριν από κάθε επιστροφή προϊόντων επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών:

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Θεμιστοκλέους 10, ΤΚ. 35100, Φθιώτιδα, Λαμία, Τηλ: 22310 20403

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Η επιστροφή προϊόντος γίνεται δεκτή μόνο και εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει ανοιχτεί ή αποσφραγισθεί, δεν είναι λερωμένη ή αλλοιωμένη, ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του. Σε κάθε περίπτωση, τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη.

Για να πραγματοποιήσετε επιστροφή προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας, ώστε να μας ενημερώσετε για την πρόθεση σας για επιστροφή του προϊόντος στις ανωτέρω αναγραφόμενες διευθύνσεις.

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως ποτήρια κλπ.ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο και ήχου , που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.